من و پدر بزرگم


من وپدربزرگم

مشخصات پدربزرگم(فکرنکنید گم شده)فقط توذهن داشته باشین

پیردر آستانه 90 سالگی خمیده عصا بدست، موقع راه رفتن تلو تلو می خوره عینک ذره بینی میزنه 10تا دندون بیشتر نداره «خیلی دوسش دارم »

و اینکه( قدر بابا بزرگاتون رو بدونین)


جهیزیه مادر بزرگ

وقتی بهمش میگم از قدیما بگو چکار می کردین زندگی چطور بود؟

طبق معمول داستان جهیزیه مادربزرگمو واین که چه زن بسازی بوده وخودش هم چه مرد کاری

بوده تعریف می کنه

شاید باورتون نشه

غریب هفت الا هشت بار این داستان برام تعریف کرده !

وقتی هم میگم این رو گفتی!!

اخم می کنه ومیگه حالا می زاری تعریف کنم من یادم نمی یاد گفتم            

عمرت عمر نوح..

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 13:03

سلام عزیزم منو با رقص باران لینک کن منون می شم در ضمن بیا تو وبم یه نظر بدهbaran-rahmat.blogsky.com

بارا پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 16:27

سلام عزیزم لینکنت کردم تو ام لینکم کن ممنون

baran-rahmat.blogsky.com

سلام باافتخار لینک شدین

آلما یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 15:22 http://almaa.blogsky.com

:)

فقط یه لبخند
نظر دیگه ای نداشتین

nazgol.mohammady یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 13:28 http://baran-1377.blogsk.com

سلام با افتخار لینکی لینکم کن و لطا بهم سر بزن

علیکم السلام
وبلاگت برام باز نمیشه دوباره آدرست رو برام بفرست تا با افتخار لینک بشی

مدیر وبلاگ نمازیها یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 12:39 http://namaziha.blogsky.com

وبلاگ من رو تو سایتتون اگه میشه لینک کنید منم این کار رو براتون می کنم

سلام با افتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد