درس همسایه غاز است

 

خوشا به حالت ای انسانی         

                                        که شاد خرم عروض می خوانی

در درس مانیست جز جبر و فیزیک

                                 دلم گرفته از هیپربولیک        

ای کاش من هم انسانی بودم

                               باشادمانی عروض می خواندم

می رفتم از نقد تامرز منطق

                            با فلسفه عشق انگاه منطق

از بس گرفتم از ایکس مشتق

                           جان از وجودم گردید مشتق

باشعر حافظ می خوانی عرفان

                          ما بسط سینوس یا حجم لیوان

ماطول قوس وانتگرال وجذر

                          تو دشت دل را می پاشی بذر

ما خشک وبی روح با برق وسرعت

                         تو با دل وجان ای خوش به حالت..

             تقدیم به همه ای درس خونا.......                         

نظرات 2 + ارسال نظر
nazgol سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:27 http://baran-1377.blogsky.com

سلام
بمناسبت دهه فاطمیه وپس از آن ولادت حضرت فاطمه(س)
طرح ختم صلوات حضرت فاطمه (س)رو داریم.
خوشحال میشیم شرکت کنین بیا به وبلاگم
سلامت باشید و شادو موفق

نون سین دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:32 http://silvermooon.blogsky.com

شغر مال خودتون بود ؟؟
اگه بله آفرین بهتون :)

سلام
نه شعر مال خودم نبود
توی یه مجله ی دیده بودم نظرم رو جلب کرد گفتم تو وب بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد